Laden...

Ruilen & retourneren

Retouraanvraag indienen

Hoe kun je jouw retouraanvraag indienen?

  • Klik op de blauwe button hierboven
  • Vul je ordernummer (begint met 20000.....) en je e-mailadres in
  • Controleer of het om de juiste bestelling gaat. Ruilingen of eventuele opmerkingen kun je in het open veld typen
  • Nadat je retouraanvraag geplaatst is, ontvang je een e-mail met daarin alle informatie om je pakketje naar ons te retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Nadat je een retouraanvraag hebt gedaan, kun je je pakket op de volgende manier retourneren:

  • Retourneren in de winkel

    Je kunt altijd terecht in elke Sake Store winkel voor het retourneren van je artikelen. Breng de artikelen die je wilt retourneren naar de winkel en laat aan de kassa het ingevulde retourformulier zien. Let op! De financiële afhandeling gaat via de webshop. Je ontvangt bij de kassa dus geen geld retour. Deze optie is gratis.

  • Retourneren via PostNL

    Verpak de artikelen die je wilt retourneren en het ingevulde retourformulier weer in de Sake Store verzendzak of doos. Schrijf het antwoordnummer, wat je via de mail ontvangt nadat je een retouraanvraag hebt gedaan, op het pakket en breng het bij een PostNL punt. Bij deze optie wordt €2,95 retourkosten ingehouden. Ruilen blijft gratis. (Let op! Retourzendingen vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening)

  • Hoe kan ik een artikel ruilen?

    Geef in je online retouraanvraag aan welk artikel je wilt ruilen en voor welke maat. Geef dit ook aan op het meegezonden retourformulier. Let op: er kan NIET geruild worden tegen een willekeurig ander artikel. Nadat wij je pakketje in goede orde hebben ontvangen, zal de nieuwe maat (mits voorradig) naar je worden opgestuurd. Het ruilen van een artikel is gratis.

    Moet ik retourkosten betalen?

    Retourneren in één van de Sake Store winkels is gratis! Het ruilen van één of meerdere artikelen is ook gratis. Bij het retourneren via PostNL wordt er €2,95 retourkosten ingehouden op je rekening of acceptgiro. Retourzendingen vanuit het buitenland zijn voor eigen rekening.

    Ik heb mijn pakket retour gestuurd, wat gebeurt er nu?

    We streven ernaar je retourzending binnen twee werkdagen af te handelen. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, gaan wij deze verwerken. Na een controle van het retour gezonden artikel zullen wij bij goedkeuring het aankoopbedrag overmaken op je bankrekening of in mindering brengen op je digitale acceptgiro. Gaat het om een ruiling, dan zullen wij het geruilde artikel kosteloos naar je toe sturen.

    Wat is het retourtermijn?

    Zodra je je pakket thuis hebt ontvangen mag je het 14 dagen op zichttermijn thuishouden, binnen deze 14 dagen moet er een retouraanvraag geplaatst zijn. Nadat je een retouraanvraag hebt ingediend, heb je nog 14 dagen de tijd om het pakket retour te brengen in één van onze winkels of het retour te sturen via PostNL.

    Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

    Wanneer je een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen, verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via e-mail (webshop@sakestore.nl), chat of telefonisch (0511-444873).

    Onze retourvoorwaarden

    Artikelen kunnen gedurende de 14 dagen retourtermijn bij ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele prijskaartjes. Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Voor artikelen in de uitverkoop gelden (online) dezelfde retourvoorwaarden.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    To Top